Marker Groupe, IAB Türkiye Üyesi Oldu

Marker Groupe; Türkiye’de pazarlama iletişimi ve reklamcılık sektöründe dijital çalışmalarla sektörüne katkı sağlayan, reklamveren ve ajanslardan oluşan 149 üyenin de aynı çatı altında bulunduğu İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Türkiye üyesi oldu.

Amerika’da 25 yıl önce temelleri atılan, 48 ülkede faaliyet gösteren dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği olan Interactive Advertising Bureau (IAB), Türkiye’de İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) olarak faaliyet göstermektedir. Yayıncılardan, reklamverenlerden ve reklam ajanslarından oluşan 149 üyeyi aynı çatı altında toplayan IAB; 10 yıl boyunca gerçekleştirdiği faaliyetler ile pazarlama iletişimi ve reklamcılık sektörünün dijital çalışmalarına önemli katkılar sağladı.

iab-Digital-Marker

Digital Marker; üye olduğu IAB Türkiye ile reklamcılık sektöründe göstermiş olduğu yenilikçi ve dijital çözümlerle markalara değer katmaya devam ediyor.

Digital Marker, IAB Türkiye ile dijital reklam yatırımlarına devam ederken dijital pazarlama çözümlerine de katkı sağlayarak ilerliyor. Reklamcılık sektöründe daha iyi hedeflenmiş bir gelecek için IAB ile iş birliği yapan Digital Marker, dijitalin geleceğine yön vermeyi hedeflemektedir.

Benzer İçerikler