BLOG

realtimemarketing_digitalmarker
07 May: Real Time Marketing = Twitter

Real Time Marketing’in (gerçek zamanlı pazarlama) en etkili ve en aktif kullanıldığı sosyal medya mecrası Twitter’dır. Markalar gerçek zamanlı pazarlama yapmanın önemini geç de olsa farkına varıyor.

Sunum Hazırlamanın ve Yapmanın Püf Noktaları_digitalmarker
07 May: Sunum Hazırlamanın ve Yapmanın Püf Noktaları

Bir sunum hazırlarken üzerinde düşünmeye çok fazla zaman harcarsanız, o şeyi asla yapamazsınız. Etkili bir sunum hazırlarken bol görsel ve sadece hatırlamak amacıyla küçük notlar tutun.

teamworks_digitalmarker
07 May: Ücretsiz En İyi 5 Ekip Yönetim Araçları

Ekip olarak çalışma yaparken artık takım arkadaşlarınıza yakın olmak zorunda değilsiniz. Faydalanabileceğiniz uygulamalar mevcut.

webteknolojileri_digitalmarker
07 May: Web Teknolojileri’nin Kişilik Aşılaması

Web teknolojileri giderek sanal sosyallik gibi ironi yüklü kavramların aslında yaşamımıza nasıl nüfus ettiği ve bizleri yavaş yavaş nasıl bir entegrasyon sürecine soktuğunu görüyoruz.

newmedia_bigdata_digitalmarker
07 May: Yeni Medyada Büyük Veri’nin Gelişimi

Yeni Medya’nın günden güne hızla yayılmaya başlamasından bu yana veriyle ilgili sektörler hızla büyümeye ve ilgili sektörler insanlar için daha cazip hale gelmeye başladı.

nickvebillyhikaye_digitalmarker
29 Nis: Google Stajyerleri Nick ve Billy’nin Hikayesi

Çalışma hayatları Google’da şekillenen Nick ve Billy’nin hikayesini sizlere aktarıcaz.

googlemobilindeksleme_digitalmarker
29 Nis: Google Mobil İndeksleme Detayları

Google mobil indekslemeye başladığında, bunu deney olarak adlandırmasına rağmen sonuçları nasıl sıralaması gerektiğine karar verdi.

desk_digitalmarker
29 Nis: Facebook’da İşletmenizi Geliştirmede Kullanabileceğiniz 6 Uygulama

Aylık 1.6 milyar aktif kullanıcısıyla hiç şüphesiz Facebook büyüyen işletmenizi ölçmek için en iyi platformdur. Fakat bu dominant sosyal medya…

digital marker_programmatic reklamcılık
08 Nis: Programatik Reklamcılık’da Terminoloji

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte dijital mecralar gelişti. Dijital gelişirken satın alma ve satma şeklimiz değişti ve değişmeye de devam edecek. Başlangıçta deneysel olarak hayatımıza giren programatik reklamcılık hayatımızın bir parçası oldu. Artık dijital medya satın alan ve satan kurumlar için olmazsa olmaz bir araç haline dönüşüyor.

08 Nis: Dijitalde Medya Planlama Süreci

Dijital ekipler tüm markaların medya planlama sürecinde birebir dahil olur. Dijital ekip marka ekiplerine teknik konularda ve medya planlama süreçleri ile ilgili destek olur. Dijital ekip medya planlama yaparken hem sosyal medya mecralarını hem de display reklamı yayınlayan internet sitelerini plana ekleyerek planlama sürecini yönetir.

Sosyal Medya Yönetimi
08 Nis: Dijital Pazarlama Nedir

Arkanızda sürekli dolaşarak size farklı önerilerde bulunan, ”alacaksan al almayacaksan alma” , ”çık git” Çöpe taşıder gibi bakan bir satış görevlisinin olmadığı ama ürünle de sıcak temas kurmadan internet mecralarında çeşitli yöntemlerle yapılan pazarlamadır.