Grafik tasarım yaşamın her yönüne sızmıştır. Grafik tasarım ürünleri, sürücülere kavşakta durmalarını söyleyen işaretler ve tüketiciye her tür gıdanın…
Facebook ve Instagram gibi mecralarda hedeflemeye ve materyalin uygunluğuna göre birçok farklı türde reklam modeli kullanılır. Reklam modelleri marka veya ürün bazlı olarak değişebilir.
Deloitte global mobil kullanıcı araştırmasına göre, Türkiye’deki kullanıcılar günde ortalama 70 kez, yani her 15 dakikada bir cep telefonu ekranına bakıyor.
Günümüzün ilgi çeken sektörlerinden olan dijital hızlı gelişimiyle dikkat çekiyor.
apon Denso isimli firma tarafından geliştirilen yeni nesil iki boyutlu bir barkod çeşididir.
Dijital reklamcılık ile dilerseniz kitlesel erişim sağlayarak, dilerseniz de özel hedef kitle oluşturarak tüketiciyle etkileşime geçebilirsiniz.
Kreatif içerik üretirken birçok önemli etken var. Bu etkenleri içerik yazarken ne derece sağlıklı kullanabiliyoruz.
Herhangi bir ürünün reklamını yapmak ve yaptığınız işi farklı kitlelere ulaştırmak büyük çabalar gerektirir.
Sitenizin daha çok ziyaret edilmesi için eminim elinizden geleni yapıyorsunuzdur.
Sosyal Medya siteleri aracılığıyla trafik kazanma ve önem kazandırma çalışmalarına Sosyal Medya Pazarlama denir.
Marka imajı için oldukça önemli olan müşteri hizmetleri, sosyal medya için oldukça elverişli ve uygundur.
Dijital Pazarlama’nın gelişmesi beraberinde yaratıcı dijital kampanyaları getirdi.