Call Tracking Nedir ve Nasıl Çalışır?

Çağrı izleme teknolojisi ile “Dijital Pazarlama” yeniden tanımlanıyor. Genel anlamıyla “Call Tracking”; Televizyon, Radyo, Broşür, Katalog gibi çevrimdışı (offline) reklam kaynaklarına bildirdiğiniz telefon numarasına gelen çağrılara yanı sıra, (Google, Yandex)  web sitenize, Instagram, Facebook, Twitter vb. sosyal medya hesaplarınıza ve daha birçok çevrimiçi (online) kanallarına bildirmiş olduğunuz telefon numarasına atanan dinamik numaralardan gelen çağrıların performanslarını ayrı ayrı analiz ederek bir işletim sistemi panelinde kırılımlı olarak raporlanmasına denir.

 

Call Tracking Servisi Nasıl Çalışır?

Call Tracking (Çağrı İzleme) sistemimizin sağlıklı çalışabilmesi için teknik ekibimiz eşliğinde web sitenize entegrasyon kurulumu yapılır.

  • Sistemimiz, sizi arayan her müşteriye birbirinden farklı 0850 ile başlayan dinamik numaralar atar. Atanan numara adetleri seçilen paket içeriklerine göre değişlik gösterir. Atanacak olan numaraların adetleri web sitesinin “pagerank” ‘leri ile doğru orantılıdır.
  • Web sitenizi ziyaret eden her farklı müşteriye farklı dinamik numaralar gösterildiği gibi tek statik bir numarada gösterilebilir.
  • Web sitenizi ziyaret eden bir müşteri, görmüş olduğu herhangi bir numarayı arayarak sizinle iletişime geçer.
  • Bu sayede bütün çağrı bilgileri, istatistikleri ve analizleri, sizin görüntüleyecek olduğunuz kurumsal admin panelinize yansır.

Call Tracking Avantajları Nelerdir?

Çağrının hangi reklam kaynağından, nereden ve ne zaman geldiğini takip eder.

Müşteri ile görüşme esnasında çağrıları kayıt eder.

Çağrı sırasında cevaplanmayan, meşgule atılan, iptal edilen, cevaplanan veya tekrarlanan çağrıların tüm analizlerini yapar.

Web siteden gelen çağrıların sayısını analiz eder ve potansiyel müşterilerinizi “Beni Geri Ara” özelliği sayesinde saniyeler içinde onları sizin adınıza geri arayarak, çağrıları kaçırmamanızı sağlar.

Tarih aralıklarına göre tüm verileri, bilgisayarınıza ve akıllı telefonunuza kolayca indirmenize olanak sağlar.

“Arayanı Görme” entegrasyonu ile websitenizden sizi geçmişte arayan bir kişiyi tanımanızı sağlar.

“LikeOrDislike – LOD” uygulamamız sayesinde çağrılarının memnuniyet analizini yapar, konuşmadan memnun kalmayan kişileri panelinize kayıt eder. Konuşma sonrasında memnun kalınmadıysa sistem otomatik olarak belirlenen süre içerisinde kişiyi operatöre tekrar bağlar.

Kullandığınız “CRM sistemi “ ile entegrasyon sağlandıktan sonra işleyişinizin hızlanmasına yardımcı olur.

Google ve Yandex uyumluluğu ile reklam bütçelerinizi denetlemenize imkan sağlar.

“Form Tracking – Form İzleme” uygulamamız sayesinde websitesinde bulunan iletişim formlarının trafiğini analiz eder. Kim, ne zaman, hangi reklam kanalı üzerinden gelerek iletişim formunuza girmiş vb. sorulara cevap vererek bu bilgileri panele yansıtır. Böylelikle iletişim formlarından gelen müşterinizi kaçırmamanızı sağlar.

“Email Tracking – Email İzleme”” uygulamamız sayesinde tıpkı form ve call tracking’te olduğu gibi web siteniz üzerinden size mail yoluyla ulaşmak isteyen müşterileri analiz eder ve bu bilgileri panele yansıtır.

Kurumunuzda çalışan satış personellerinin çağrı karşılama perfomansını ölçmenize olanak sağlar.

ENTEGRASYONLAR

Google Analytics, Yandex Metrica Entegrasyonu,

Google Ads, Yandex Direct Entegrasyonu,

Facebook ve Instagram Entegrasyonu,

CRM sisteminize entegrasyon yapılmaktadır. Ücretsiz Kurulum ve üyelik boyunca 7/24 teknik destek mevcuttur.

Not: Panelinizin (kurulum-kullanım) teknik sunumu, tarafımızca sizlere ücretsiz verilmektedir.

Call Tracking Hizmetleri  Hakkında Bilgi Almak İçin Bizimle İletişime Geçin.  Marker Groupe İletişim

Benzer İçerikler